NA SLOVÍČKO S kapitánem Sokolu Plavsko

25.09.2013 08:45

Vážení předplatitelé. Jak jsem psal v minulé části naší pravidelné rubriky NA SLOVÍČKO S..., budeme se každý týden věnovat rozhovorům s hráči a lidi točící se ve fotbalovém kolotoči. Po nedělním zápase mne napadlo, že by nebylo vůbec nezajímavé získat rozhovor se členem Sokolu Plavsko. Původně jsem kontaktoval jednoho z těch rozumnějších. Můžete si ho pamatovat ze zápasu, kde působil na střídačce a měl na sobě nebývale upnuté trenýrky. Ten ale rozhovor odmítl. Tak jsem se pokusil kontaktovat kapitána týmu Sokolu. Ten nám rozhovor slíbil a tak jsme se vydali na hřiště v Plavsku, kde jsme měli schůzku. Bohužel poté co jsem s předstihem dorazil na hřiště Sokolu Plavsko byl jsem napaden, po hráčích Hraničáře, i já. Tentokrát však ne hráči Sokolu, ale rudlem pasoucích se divokých prasat a stádem jelenů.

 

Tím má mise do lesů a hajů skončila a mne nezbývá, než se omluvit všem, že tento týden již jiný rozhovor nestihneme zařadit.

(pfl)