Začátek sezóny 2014/2015

30.08.2014 09:05

Co se bude dít v následující sezóně, jak vypadá tým, jaké budou výsledky? Na to jsme se zeptali KANONÝRA kanonýrů z nejakanýrovatějších, profesora, srdcaře a jednoho z posledních mohykánů z The Origins, 196 cm vysokého, 92 kg vážícího rodáka z Třeboně, vyznávajícího ofenzivu a smysl pro spolupráci, neuhlídatelného v prostoru 16, postrach všech golmanů s kladivem v noze a hlavě a ...., se zjevem mírumilovného plyšového vlčáčka s viklajícími se špičáčky, ale s instinktem zabijáka, není to nikdo jiný než náš rozparovač z pohraničních lesů  -  PÍNOOO EL DESTRIPADOR...

Josefe, v náročné přípravě pod vedením nového managera, jste se potýkal se zdravotními potížemi. Po hatricku z posledního přípravného utkání se zdá že je vše v pořádku s že břišní sval je 100% připavený na tu pravou zátěž, i když se nakonec může stát cokoliv a zranění se může znovu ozvat, že?

Ano, Vaše otázka byla vyčerpávající, ale samozřejmě mě mrzí, že jsem se nemohl zúčastnit celé letní přípravy v plném rozsahu. O to víc jsem se věnoval taktice.

V minulé sezóně jste opět zářil na hrotu útoku a prosazoval jste se zejména ve vaší milované šestnáctce. Jak se dá udržet taková forma, že i v 37 letech Vám žádná 16 neodolá a jaká šestnáctka je pro Vás nejoblíbenější?

S takovými parametry jako mám já, je to vlastě idální se pohybovat v tak malém prostoru, jakou je kdejaká šestnáctka. Navíc když jste v šestnáctce a máte na hlavě balóny č. 5, s kterými mi vždy rád pomůže Marek Černoch, tak to teprve jsem v tom správném rauši... Když ale o tom tak přemýšlím, musím říct, že nejvíce mi sedí asi ta Staňkovská 11. S tou už jsem toho prožil tolik, že bez ní nemůžu být a těším se na každý další společný zážitek.

S čím vstupujete do nové sezony?

Tak očekávám, že navážeme na kvalitní jaro. Technický úsek snad opět vytvořil dobré podmínky .....mám na mysli hřiště, šatny, sprchy, pípu .......aby jsme mohli podávat optimální výkony. Sportovní úsek zas zajistil příchod nových mladých posil. Sám předseda se zúčastnil jednoho treninku, aby si zkušeným okem udělal představu o smlouvách s těmito novými hráči, sportovní manažer je sice ještě neviděl, ale ten se zase může spolehnout na síť svých agentů a spolupracovníků.

Zmínil jste přípravu, můžete ještě podrobněji popsat její náplň ....tréninkové jednotky, taktika, popřípadě nějaké soustředění ....

Už jsem zmínil, že mi zranění neumožnilo plně se zapojit do přípravy. Ale přípravu jsem sledoval detailně. Ten hráč, byl to Petr Jecha, trénoval poctivě. Jinak jsem se soustředil hodně, No a co se týče taktiky, té jsem se věnoval opravdu podrobně, bohužel většinou sám. V tomto ohledu spoléhám dost na dnešní pozápasovou poradu, kdy bude jmenován nový trenér. Takže uvidíme, na koho to padne. Jinak čekám, že si s novým trenérem sedneme ......a možná i posedíme.

Tuto sezónu a zřejmě už nikdy si nezahrajete s Vaším bratrancem Zdeňkem, dalšího člena z The Origins. Jak toto vnímáte a jak je Vám po těle při pomyšlení na tuto skutečnost?

Promiňte na toto nemohu odpovědět...(15 minut pláč, bere antidepresiva)...

 Josefe, nebudu Vás více trápit, popřeji Vám i vašemu týmu úspěch, mnoho zasáhů nejen v šestnáctce - přesně tak, jak jste potvrdil v posledním přípravném zápase.